FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Manuel Terapi
    Boyun ve Bel Fıtıkları
    Romatizmal Hastalıklar
    Kas ve Sinir Hastalıkları
    Osteoporoz (Kemik Erimesi)
    Osteoartrit (Kireçlenme)
    Omuz Ağrıları
    Diz Ağrıları
    Sportif Rehabilitasyon

MANUEL TERAPİ

Kelime anlamı olarak elle tedavi anlamına gelen Manuel Terapi,eklem ve yumuşak dokularda  oluşan ağrı,hareket kısıtlılığı gibi temel problemleri sadece elle yapılan bazı özel manevra ve hareketlerle tedavi etme yöntemidir.

Bazı kaynaklarda manipülasyon ya da mobilizasyon olarak da karşımıza çıkan manuel terapi yıllardır tüm dünyada uygulanan bilimsel bir tedavi yöntemidir.

Kurumumuzda Manuel Terapi uzman hekimin  muayenesinden sonra , konusunda  çeşitli kurs ve sertifika programları ile kendini geliştiren deneyimli ve eğitimli fizyoterapistler tarafından yapılmaktadır.

Tedavi seansları altta yatan problemlere göre değişmekle birlikte kısa dönemde hızlı ve olumlu sonuçlar vermesinden dolayı klasik fizyoterapi yöntemlerinden ayrılmaktadır.Ayrıca özel egzersiz yöntemleri ile de  kombine edilirse olumlu etkisi çok daha uzun süreli olmaktadır.

Kurumumuzda boyun,sırt ve bel ağrıları başta olmak üzere,omuzdan el-el bileğine,kalçadan ayak-ayak bileğine kadar   birçok problemde manuel tedavi yöntemleri başarıyla uygulanmaktadır.

|    Ana Sayfa    |    Profilimiz    |    Hizmetlerimiz    |    Donanımımız    |    Kadromuz    |    İletişim    |    Site Haritası    |

Cinnah Caddesi Mesnevi Sokak No: 25/1 06690 Çankaya / ANKARA
Tel: +90 312 441 95 66 (pbx) | Fax :+90 312 441 33 54